Sol <3

Vaknade upp till ett fantastiskt ljus som gick igenom hela lägenheten, soool du är mer än välkommen :)
Måste bara ta en promenad sen känner jag. Hade velat gå till gymmet med men vågar inte riktigt det än, känner fortfarande av halsen och har fått en sån gräslig hosta.
Alltså det här med att vara sjuk förstör så otroligt mycket. Jag har tappat mina rutiner helt. Varje vardag brukar min klocka ringa 05.45 och jag tar mig upp och tar mig till gymmet tillsammans med Sandra. Tycker det är så himla skönt att komma upp på morgonen och framför allt ha träningen klar så tidig. Nu när jag varit sjuk har jag såklart inte gått upp så tidigt utan sovit lite längre och det känns som man får en dålig dagsrytm på något sätt av det. Samt att jag har ätit så sjukt dålig mat. Eller i lördags, söndags och lite månads blev det knappt någon mat för inget smakade verkligen! (Vilket är väldigt dåligt med) Men sen har det typ blivit godis, kakor, rostade mackor, oboy och allt möjlig onyttigt. Tror det har blivit så för att jag varit uttråkade, då blir det lätt att det slinker ner en och annan sak. Är ju så van vid att jobbba ca 5 dagar i veckan nu och denna vecka har jag inte jobbat något än så länge! Gör mig sjukt uttråkad..
Dock får man en ny peppad energi på att bli nyttig igen när man haft en sån här svacka. När jag är tillbaka på gymmet ska jag köra duktigt med kosten också. Något bra måste jag ju gjort innan ialla fall, började ju för ett tag sen att även mäta och inte bara väga och jag har minkat 5 cm runt midjan faktiskt! :D Inga jättesiffror men en bra start och det peppar ju en till att fortsätta.
 
Idag blir det som sagt jobb, börjar klockan 16.00 till 23.15 och det känns gött! Eftersom jag är i delin det mesta så brukar 21.00 vara min vanligaste tid om jag ska sluta sent så att gå så länge någon gång ibland känns bra.
 
Önskar alla en trevlig solig fredag och en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0