050114

Hade en riktigt mysig och bra dag i går för mig själv. På dagen styrde och fixade jag med tvätten. Dock så var torktumlaren trasig så fick hänga upp allting.. Och underkläder är ju inte det roligaste och stå och hänga upp precis haha. Plus att vårat torkskåp är sämst. Värmefläkten eller vad man ska säga går bara i en halv timme sen stängs den av! Så jag roade mig med att springa upp och ner där för att sätta på den haha.

På kvällen tog jag en lång och härlig dusch, hade hårinpackning och lyssnade på lugn och fin musik :)
Sen kollade jag på Snabba cash 3, så sjukt bra! Katterna låg hos mig hela kvällen och var jätte gosiga.
Hann även läsa lite i min bok innan Simon kom hem :)

Älskade söndag i dag, så skön dag!
Fixat det sista med tvätten, bytt till nytvättade lakan i sängen och nu ligger jag där med kissarna 😍 Läser lite ur min bok medan Simon spelar ;)
Ikväll får vi lite besök. Nettan och Eric kommer hit på middag :) Ska bli jättetrevligt och få umgås lite med dem .
En bra söndag som ni hör! 👌

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0