040114

Vi har tagit oss in i det nya året. Än så länge kan jag inte säga att det varit super för jag är förkyld. Men nu börjar det gå åt det bättre så får hoppas jag är frisk snart. Knarkar alvedon, halstabletter, honung och citron te osv så det här ska vi nog lösa.
Trots sjukdom så ska jag försöka göra den här dagen väldigt effektiv. Sov till halv 11 haha inte så effektivt kanske.. Men håller på att tvätta några maskiner tvätt just nu. Plockat ner allt julpynt och sånt samt städat hela lägenheten. Något som verkligen behövdes eftersom vi är kattvakt nu. Simons föräldrar är i Thailand i 2 veckor så vi tar hand om deras katter. Jättemysiga men de fäller så sjukt mycket hår. Stora hårtussar överallt, och eftersom jag är lite allergisk mot katter så blir min förkylning kanske inte bättre i rekordfart.. Men jag älskar att ha dem här. Har ju växt upp med katt så saknar att ha det, så vill egentligen ha en egen här i lägenheten men det intresset delar inte min kära sambo :( Så får nöja mig med att vara lite kattvakt så här då då.
Och just idag är de trevligt att ha dem här eftersom min kille lämnat mig ensam hela dagen, så jag får lite sällskap :)
 
I kväll tror jag att jag ska göra mig en riktigt myskväll med lite goda frukter, ansiktsmask, fixa naglar, läsa eller se någon film. Hatar verkligen att vara ensam nu för tiden men får göra det bästa av situationen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0