Första februari

Bara en stund efter att jag skrivit inlägget om att jag skulle vara ledig i helgen och bara vila ringer jobbet och vill att jag ska jobba haha. Men det var bara bra, ingen blev gladare än jag :) Igår var det 14-21 och i dag 10-20. Så jag är lite trött nu, men go trötthet. Ensam hemma ikväll men när jag kom hem hade min älskling gjort mat till mig tidigare på dagen som jag bara kunde värma, bäst är han <3 Gick typ hela sista timmen på jobbet och klurade efter något jag skulle äta i kväll, kände ingen insperation eller orkhet till att fixa något så när Simon säger att han gjort mat till mig blev jag överlycklig! Nu ligger jag i sängen mätt och belåten och tänkte ta och kolla på någon film. I morgon ska jag vara ledig (om jag nu får det) ;) och då tänkte Simon och jag åka upp en sväng till IKEA och kika lite :)
 
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0