100214

Godmorgon :)
Vilken härlig måndagmorgon! Klockan ringer klockan sex, upp och hoppa och dra på sig kläderna för en powerwalk. Vilken kick, känner mig jättepigg och go i kropp efter en timmes promenad i den friska och härliga luften som är så här på morgonen. Har faktiskt bestämt att detta ska bli en ny rutin. Många säger att promenad tidigt på morgonen före frukost ska vara jättebra. Sen eftersom jag har så svårt att sova på kvällarna kan det vara bra för mig att hålla igång från tidig morgon till kvällen så somnar jag forhoppningsvis gott på kvällen.
Har precis fått i mig lite havregrynsgröt med hemmagjord äppelmos, mm så gott att få i det i magen på morgonen!
 
Klockan 10 ska jag och Nettan träffas på gymmet och träna tillsammans, sista dagen på vår gratis vecka på Nordic Wellness. Det gymmet har levererat bra så blir nog till att byta dit. Måste dock kolla upp när jag kan säga upp mitt kort på Friskis. Prismässigt är det en stor skillnad, nu betalar jag 198 kr i månaden och om jag skulle börja på Nordic kostar det antingen 395kr/mån eller 425kr/mån beroende på vad jag kommer välja, ifall jag bara vill välja ett gym och träna på eller om jag vill ha tillgång till alla Nordic Wellness gym. En aningens skillnad men kan kanske vara värt när man får både mer träningssällskap och närmare till gymmet (knappt 10 min istället för 25 min)
Senare i dag så jobbar jag även några timmar, gött!
 
Simon börjar sent denna veckan så han ligger fortfarande och sover, så jag tänkte faktiskt krypa ner och mysa med han nu.
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0