030214

Godmorgon vänner :)
Dock har jag varit vaken några timmar.. Vaknade ungefär vid 7 när Simon åkte iväg till jobbet, även att jag var trött så kunde jag inte somna om. Så jag har haft en lugn och skön morgon med frukost i sängen och lite tv tittande.
Planen var att Simon och jag skulle dra till IKEA igår men han var som sagt ute i lördags och var hyfsat bakis igår om man säger så. Jag själv hade massa enerig och orkade inte vara inne hela dagen och glo så jag tog mig till gymmet. Har inte sprungit jätte mycket på ett tag som jag gjorde innan men igår körde jag på och det slutade med 8 km. Sjukt jobbigt men härlig känsla efteråt. Jag tränar ju en hel del men jag känner inte att jag får de resultat jag vill så jag har bestämt att jag ska gå all in nu. Jag ska börja med en månad utan sötsaker och nyttigare kost och yttligare lite fler timmar på gymmet. Men jag behöver lite ny och bra motivation så jag och Nettan ska testa på ett nytt gym idag. Det nya Nordic Wellnes vid campus, man får testa en gratis vecka så det tänkte vi göra. Det gymmet ligger nära och bra mig med så det är ju suveränt. Kan behöva någon att träna med också som ger en ny och härlig energi.
 
Nu tänkte jag gå ner och handla lite mat, tänkte göra en broccoligratäng tills att Simon kommer hem, ett nytt recept så hoppas det blir gott.
 
En bra måndag allihopa :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0