Onsdag 2 april

Godmorgon!
 
Vilken härlig dag, solen skiner och jag har precis kommit in från min morgonpromenad. Har jobbat 5 dagar i streck nu och var ganska så nöjd med att jag skulle få vara ledig i dag. Men så fort man tänker att man vill vara ledig och hoppas på att jobbet inte ska ringa, det är då dem ringer haha! Men det var en göttig tid, 11-17 så den tackade jag ja till, känns så onödigt och säga nej till tider som man kan jobba och enda anledningen är bara att man vill vara ledig. 
Så jag ska få i mig lite frukost nu och sen göra mig redo för jobb. Mina planer för dagen hade varit och besöka gymmet efter ett bra tags uppehåll men får bli lite omplanering där då, kanske blir ikväll efter jobbet. Hjärtat och jag har tvätttid först bara men det brukar gå rätt snabbt att bara slänga in sen sköter ju det sig själv en timme sådär.
 
Största anledningen egentligen till att jag vill vara ledig är för att jag har så sjukt ont i min axel nu..
Plus att det har spridit sig ännu mer nu och gör typ mest ont i skuldrebladet. Min sjukgymnast sa redan vid första besöket hos honom att mitt skuldreblad inte riktigt följer med i rörelserna men det har blivit ännu värre nu med allt jobb.. När jag var hos honom igår var det för hemskt. Har en punkt bak på ryggen som gör jätteont verkligen. Han var där och tryckte och hade sig ett bra tag så till sist fick jag säga att det blev för ömt så vi skulle gå vidare till akupunktur som vi kört några gånger. Han börjar sätta nålar i axeln som vanligt och det är ju aldrig skönt men överkomligt. Men när han kommer längre ner och ska sätta vid skuldrebladet så lyckas han träffa exakt den punkten och området där jag har så ont plus att han gjort det väldigt ömt så jag bara skriker rätt ut och börjar storlipa. Vi båda blev överaskade av min reaktion och jag var verkligen inte beredd på det men fy det gjorde så jävla ont rent ut sagt.
Den smärtan går inte förklara i ord :(
Som pricken över i:et så skulle jag ju jobba direkt efter och hade ju inte direkt något smink med mig och det jag hade på mig var lagom fint efter mina tårar.. Tre på jobbet frågade hur det gick med min förkylning när jag kom på jobbet, antar för att jag såg helt förstörd ut med svullna ögon och röd näsa haha usch såg hemsk ut..
Aja så är det, men bara kämpa på och hoppas att det någon gång blir bra.
 
Nu blev det ett längre inlägg än jag tänkt mig haha. Alla får ha en superhärlig dag pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0