Grym start på dagen

Godmorgon!
 
Det gick bra att jobba igår. Plockade dock varor hela dagen vilket inte är det roligaste kanske men det var skönt för då kunde jag välja mitt tempo själv och lufta hur jag ville för att underlätta för min axel. Så det har inte blivit sämre i alla fall :)
 
På kvällen blev det lite gymtime, SKÖNT! Eftersom jag varit sjuk så tog jag det hyfsat lungt. Crosstrainer 40 minuter och sen lite mage.
 
Och som jag skrev i förra inlägget så hade vi tvättid igår och jag måste bara beklaga mig på vad trött jag blir på mig själv! Tvättade mina jobbkläder och tömde först mina byxor på fickornas innehåll, trodde jag i alla fall. Det var kvar två bläckpennor och när de kom i kontakt med vatten så läckte ju självklart dem.. Gah blir så trött på mig själv, snacka om klantigt. Som tur var blev inte alla kläder förstörda men min jobbskjorta och jag har bara en..
Måste ragga på mig någon mer på jobbet idag men förra gången hitta jag inte min storlek. Hmm..
 
Nu blir det lite frukost efter ett spinningpass med Sandra, fyfasen vad jobbigt det var. Men grymt härlig känsla efteråt!

Idag blir det en kortis på jobbet, 11-15. Men är mer än redo vad den här dagen har att erbjuda efter att fyllt på med bra energi från spinningen.
Love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0