Vargen ylar i natten

Jag vill men kan inte sova. Känner mig jätte trött men det går bara inte. Massa tankar som far i huvudet. Både bra och dålig.
Jag måste verkligen lära mig att uppskatta mer att jag faktiskt mår bra. Hörde en så sorglig sak på jobbet i dag som verkligen satte sina spår i mig. Man önskar man förstod allt.

Det är just när jag är hemma som jag kan ligga och fundera såhär. Kanske bara slumpar sig så men det blir mest här man får alla tanker när man ligger och försöker sova.
Jag hade behövt min kära vän datorn nu, men den är i jkpg..
Oroar mig över denna vecka, måste plugga massa. Har min sista tenta för denna terminen på fredag och jag ska klara den! Bara måste det.

Vet inte om jag blev så mycket klokare av detta men lite skönt att skriva av sig.


Kommentarer
Postat av: Bill

Loveyou <3

2012-05-21 @ 09:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0