Vad är väl en bal på slottet 310512

Sist jag skrev hade jag varit på bal, i dag är det dags för bal igen fast här i Jönköping. Elin ska gå med Oscar och vi fixade henne i morse. Klockan 7 i morse stod Anna och Elin utanför dörren och började sedan greja med håret. Magda och jag är så trevliga mot våra gäster att vi sover vidare ;-)
Vi gick upp närmare 9-halv 10 och gjorde vårt. Magda skötte sminket och jag gjorde det viktigaste av allt. Köpte tops och målade ögonbrynen (Y) riktiga förtroende uppdrag som inte alla klara ska jag säga er.. Hehe

Just nu sitter jag och trampar på en cykel på gymmet, kvinna så kan göra två saker samtidigt ;-)
Ska snart dra mig hemåt för att fixa mig och vid fyra ska vi tillbaka till stan och kolla på vårat mästerverk :-)

Helgen är färdigplanerad. Fredag åker jag till Norrköping och lördag blir det partaj med Sofie :D


Kommentarer
Postat av: murre

du glömde mig :(

2012-05-31 @ 23:04:17
URL: http://fridalafleur.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0