V Å R

Vilken underbar dag! Solen skiner jätte fint och jag är på väg till Tranås för att träffa min fina vän Alice :) vi ska ha lite picknick i det härliga vädret tänkte vi. #perfekt!

Igår hade jag mamma på besök hela dagen, hade det jätte mysigt med lite shopping på stan och lunch med Magda och hennes mamma. Vi avslutade hennes vistelse med att kolla på i rymden finns inga känslor med lite gott fika.

Valborg igår och jag och Magda tänkte inte göra så stor grej av det så tänkte åka hemma till Anna och Amanda på pajkväll med lite vin och mys. Men stackars Anna hade blivit magsjuk så det gick inte åka dit då.
Hela Facebook, twitter och instagram var tapetserad av saker som folk gjorde på Valborg, grillade, festade, kollade eld, var i Lund osv.. Så inte okej att Magda och jag bara satt hemma. Så efter ett samtal med Peter blev det en liten spontan fest hemma hos oss. Han, Vincent, Simon, Frida och några av Vincent vänner kom över. Vår kväll var räddad och det blev allt en bra kväll ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0