Packåsna

Jag har varit på gymmet och tränat i en och en halv timme, ska hem till Magda och plugga nu. Läser finansiering och kalkylering nu och vi går typ bara i skolan 5 dagar sammanlagt så det gäller att jobba mycket själv hemma. Något jag inte är så skicklig på när det gäller matteuppgifter. Men igår jobbade vi minsann effektivt med det, Frida och jag satt kvar längst i skolan och fick en hel del gjort. Men ändå mycket kvar.. Denna dag blir den dagen jag hinner jobba med det, möjligtvis söndag med. Senare i dag åker jag till Norrköping och sover där. I morgon ska jag till Tranås och hänga med Alice, blir till att mysa till det och sova där med. På fredag kväll jobbar jag sen får det bli att åka hem och sova hos familjen till lördag. Är tillbaka i Jönköping på lördag för då kommer Alice på kvällen :)
Så det blir till att packa en stor väska!

Ha det så fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0