Fantastisk dag

Jo jag somnade sen till sist. Ville inte sova bort hela dagen i dag så ställde klockan på nio, men då var jag trött minsann. Men skönt att komma upp, åt frukost ute i den fina vädret och hade det skönt i solen en stund.
Gav mig ut på en springrunda också, varmt men så skönt. Det saknar jag, kunna ge sig ut och spring på landsvägar och i skogen utan en enda bil. I Jönköping finns det lite fler bilar hehe.
Är på väg dit nu, har varit i Tranås en sväng. Tog en runda på stan med bästa Alice, trevligt!
Och jag träffade min fantastiska barndomsvän Olivia som jag pratat ikapp med lite. <3

Hemma ska jag och Maggie dra till gymmet och biffa sen måste jag plugga antar jag.. :-/
Givande dag än så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0