Det går bra nu

Jag mår himlans bra just nu! Haft några lediga dagar här nu i veckan som jag tillbringat med bra människor.
I morgon är det dags för skola efter 8 veckors praktik. Det känns konstigt men det ska bli roligt, träffa alla igen och höra hur dom haft det oså. Sen är det jue nya lokaler och jag och Koshar var och kollade på dom i måndags och fick en privat rundvandring av rektorn, riktigt fina. Så det kan nog bli bra, liten nystart. Går jue bara några veckor sen har jag ledigt, från skolan i alla fall. Men inte från jobb. Jag håller till på konsum i år igen :)
Var även och utvärderade praktiken i måndags, fick med oss många fina ord och varsin biljett till David Batra i höst. Så grymt kul!

I morgon blir det som sagt några timmar i skolan sen direkt till jobbet, sova hemma hos familjen sen tillbaka till skolan igen på fredag. Mjukstart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0