U N D E R B A R T !

Min dröm har blivit till verklighet. Jag har nu flyttat hemifrån och bor nu i Jönköping i en lägenhet tillsammans med Magda! Var i Jönköping klockan 9 i torsdag och grejade och hade oss hela dagen. Resultatet blev super bra och jag storm trivs redan. Är på väg mot Aneby för att jobba, var nästan så jag inte ville åka därifrån. Men jag behöver alla pengar jag kan få nu.
Efter jobbet vid 22 ska jag hem och hämta lite mer saker till lägenheten och åka dit och lämna det. I natt ska jag vara fyllechaffis till några tjejer från Jönköping till Tranås. Får se hur trött jag är, antingen sover jag hemma i askeryd eller i Tranås hos Alice.
I morgon jobbar jag samma tid som idag, hej och hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0