Lycka

Oftast brukar det dålig överväga det som är bra men inte nu för nu mår jag sjukt bra! Det dåliga är att jag fått mitt första IG typ sen jag läste matte i ettan och att jag har tenta på fredag som känns som att det kan gå likadant där. Men som sagt överväger det bra. Fick just praktikplats som jag varit super stressad över men äntligen är den fixad, och kan nog bli hur bra som helst.
Sen självklart vår lägenhet, så älskvärd.
Fatta jag som måste åka minst 2 mil för att komma någonstans, vakna klockan halv sex för att gå till skolan när man börjar nio, alltid fixa och krångla med bilar. Men nu, jag har 10-15 gång avstånd till centrum, knappt 5 minuter med buss, närmaste affären är precis jämte mig, jag kan gå upp halv åtta när det är skola och ah allt är så mycket bättre!

Just nu är jag ensam hemma och sitter och pluggar och väntar på mina föräldrar, de ska komma och fika och kolla på lägenheten :)

Som sagt glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0