Worki

Idag har jag bara varit lat och ledig. Eller mest lat och inte helt ledig. Jag börjar jobba klockan 5. Men ett sånt pass känns inte så mycket, är bara 5 timmar och man har hela dagen på sig att göra annat. Som att bara ligga i sängen, som jag har pysslat med i dag. I sånt här tråkigt väder har man inte lust med annat. Men om en vecka har jag 8 dagar ledigt och då ska minsann väderguden vara på min sida!
I morgon jobbar jag dag, 07.30-15.00 sen efteråt åker jag till Jönköpig och hänger med favorit Frida. Spenderar natten där i lägenheten och redan på torsdag åker jag tilbaka till landet, jobbar kväll på torsdag.

Dags att hoppa in i duschen nu och fixa till mig sen dra till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0