Ledig dag it is!

Har en ledig dag i dag, väldigt skönt. Men jag kom upp skapligt tidigt ändå, tog mig en morgonpromenad med min mamma på en timme, sen la jag mig ute i solen med min bok. Solen försvann mer och mer så jag tränad istället. Nu håller jag på och greja och fixa, tänkte åka till Jönköping och sova där i natt. Ska träffa min underbara sambo som det var jätte längesen jag såg, midsommar sen sist tror jag?
Ikväll blir vi ett gäng på piren, sommar <3

Sov hos Alice från i tisdags tills igår, hade mys med film och jordgubbar. Snart lämnar hon mig och åker till Dubai i en månad, hårt :(
Jobbade igår från 15-22 och innan jobbet piffade Alice upp mitt hår lite med en fin fläta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0