Happy

Jag är så lycklig i denna stund. Var på bio i tisdags med Anna på en av de roligaste filmerna jag sett, himlans bra. Såg Cockpit. Sen sov Anna här hos mig. Hade en mysig heldag med Elin igår. Vi gick runt munksjön i alla sommarväder som finns, blåst, regn och solsken.. Uppfriskande. Hemma hos mig lagade vi oss en jätte god middag. Övermätta sen slappar vi framför filmen klassfesten. Lite innan sex åkte Elin hem och närmare halv sju kom Arvind och Danne och hämtade mig så följde jag med dom till Huskvarna på bilträff (hahaha) Inte mitt största intresse precis men jo det var kul ;-)
Var hemma här redan innan åtta och då la jag mig i sängen och kollade på mina favorit husfruar. Smsar lite med Anna och när hon hör att jag är själv frågar hon om jag vill vara det eller om hon får komma. Komsi komsi säger jag och en halvtimme senare är vi i varanns sällskap igen. Hade en super mysig kväll med olika ostar, kex och några glass vin. Bra människa <3
Idag kommer en efterlängtad Martin till mig och stannar tills i mon. I morgon kör jag och Sofie en favorit i repris och åker till Göteborg hela helgen! Som sagt jag är lycklig i denna stund!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0