Glädje

Jag vet inte vad jag ska ta mig till med mitt problem med att sova på kvällarna. Spelar ingen roll hur tidigt jag går upp jag somnar aldrig före 12. Igår gick jag upp vid sex och somnade ändå inte fören efter 1. (Klockan var 01.04 sista gången jag kollade) Det är inte det att jag inte är trött. För trött är jag. Det bränner i mina ögon efter att få sova men ändå går det inte. Jag känner att jag provar allt. Jag har testat och träna mig trött på kvällen, inte tränat så jag inte är uppe i varv, jag ligger och läser innan, lyssnar på lugn musik, har det helt släckt, dricker te som heter Kvällsro, bara ligger och verkligen försöker sova med helt tyst i rummet, ligger på vänster sida, ligger på höger, mage, rygg ah ni hör jag testar allt! Men det går bara inte. Man kan tro att jag sover hela dagarna då bara för att jag kan så det är därför jag inte kan sova på kvällen men om jag är ledig försöker jag ändå komma upp skapligt.
Öppen för förslag och tips?!
 
Trots att jag är trött, hängig och ont i halsen har jag allt gjort lite av dagen. Tränade medan jag kollade på sista avsnittet på Desperate Housewives säsong 5. (BUHUU kan inte ladda ner 6an fören jag är i jönköping :( )
Sen lovade jag mamma att fixa disken och när jag gjort det blev det att jag städade av hela diskbänken, fortsatte till bordet, bänken och ah slutade med att hela käket blev städat. Alltid roligt att överaska och göra mamma glad när hon kommer hem från jobbet :)

En annan glad är jag. Fick mitt lönebesked idag, YEEY! Att pengar kan göra en så glad ;-)
Nu blir det att klicka hem lite grejer jag spanat på.... hihi
 
Ska hoppa in i duschen nu, är bjuden på mat hos mormor vid tre, och klockan 4 börjar jag jobba till klockan 10.

Imorgon är jag ledig :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0