Laddar för en vilohelg

Är fortfarande sjuker. Och nu har febern kommit också så detta blir en helg då jag bara ska vara hemma. Kommer klättra på väggarna inom en kort framtid.. Tänkte ha det trevligt med Anna i kväll men nej kände att jag får jobba på att bli frisk i stället. Sen kände sig inte hon sig helt frisk heller så.. :/
Men jag gav mig ut igår i alla fall, behövde verkligen komma hemifrån en liten stund. Fikade på skafferiet med Nettan och Alice, mycket trevligt :) satt där tills vi blev utslängda haha.
Efter det åkte vi till Ica och jag inhandlade lite ingredienser till en maträtt som jag ska laga till familjen i dag, hoppas det blir gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0