Inne i 2012

Då var det 2012, jag som typ just vant mig vid att det var 2011.. Tiden går då alldeles för fort :) hehe.
Men måste säga att jag har haft ett bra år, avslutade det bra med trevligt sällskap i Borås! 2012 har inte bjudit mig på något bra än. Vaknar upp med hemsk huvudvärk (undra varför?) svin hungrig höga förväntningar på god mat och fick en äcklig kebabrulle och typ inte gjort något annat än åkt buss i dag. Började åka ungefär vid tre och jag är nog hemma omkring sju. Så än så länge kan jag inte säga att det är något gott nytt år. Men får hoppas det blir ett bra år, trots att vi ska dö :)

Inte okej att jag redan börjar skolan i morgon men men bara gilla läget och tagga för affärsengelska.. 😭


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0