Friday, tenta klar, check!

Tentan idag kändes väldigt bra så känner att jag kan släppa det, skönt!
Efter skolan skrev jag och Magda ut våra biljetter, wiie bara 2 dagar kvar!!
Skulle jue även träffa hyresvärden idag men han ringde den tiden vi skulle träffas och sa att han var tvungen att ställa in och åka på ett annat möte.. Väldigt surt men fanns jue inte så mycket mer att göra så vi drog oss hemåt. Jag solade lite så man kan visa sina bleka ben lite i Barcelona om vädret tillåter ;-)

I kväll agerar jag lite fyllechaffis till min broder. Skjutsade in honom till Tranås och då köpte jag med mig lite naturgodis med mig hem som jag ligger och gottar med mig nu :) innan tränade jag på min cykel så kan la äta det med lite bättre samvete hehe.
Min bror ringer undan för undan för att be om och bli hämtad senare och senare haha som tur var känner jag mig inte jätte trött och så mycket som han skjutsat på mig får jag la ställa upp. Har en redbull i värsta fall ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0