Min 20 årsdag

Har varit en del nu så inte riktigt upptaderat så mycket eller om något roligt. Men i morgon var det en vecka sen jag fyllde år så jag kanske ska berätta om min fantastiska dag?
Vaknade upp till sång, frukost på sängen och paket. Tog mig till skolan och grattades med kramar och presenter där med. Som ni kanske vet kallas jag Aran av Simon, ett namn jag inte gillar alls haha. Men nu kan jag inte annat än gilla det! Jag fick ett halsband som var ett hjärta med ingriverat ARAN och ett jätte fint kort med massa fint skrivet, typ att jag alltid kommer finnas i allas hjärtan :') Sen av gulligaste Johanna fick jag med ett halsband med en ängel på, satte ihop dessa och de kompleterade varann bra ;-)
Min lärare har en man från Holland och när hon hörde att jag fyllde år berätta hon att när man fyller år är det den som fyller som står upp och de andra sitter ner och sjunger i det landet så ah det fick klassen göra för mig haha..

När dagen var slut tar Frida och Magda ner mig till a6 där vi strosar runt lite. Sen ska vi möta upp Johanna utanför och där står hon med ögonbinder och grejer som de sätter på mig och åker iväg med mig utan att jag fick veta vart det var. Sjukt läskigt faktiskt! Men så värt det för när vi kom fram såg jag en jätte fin tårta Johanna bakat, Simon och Johan stod med bubbel och skålade med mig och sånt :D Så himla uppskattat!! Efter lite tårta och lite alkohol drog vi vidare in mot stan och åt på restaurang. På bussen hem var det inte bara på grund av alkoholen jag var glad, jag har även helt klart finaste vännerna!
Fick med Magda hem som sov hos mig, mys! Kunde helt enkelt inte haft en bättre födelsedag :)







Tänkte berätta om gbg men är alldeles för trött nu så sparar den :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0