Ny vecka 130212

Känner mig riktigt effektiv idag trots att jag sovit jätte dåligt i natt. Klockan 4 i morse, yes då somnade jag. Men ville få lite saker och ting gjorda i dag så jag ställde klockan på 10 och gick upp då, åt lite frukost och kollade klart på min film som jag började med i natt si så där vid halv 3.
Sen tog jag tag i mitt liv lite och ringde till CSN och kollade hur det blir med mitt bidrag, har strulat lite. De medelade mig att jag skulle få pengarna för januari i morgon så det ordna sig bra. Fick för mig att städa mitt rum också så gjort det och gjort det fint. Även fixat disken och sånt skoj..
Sen som jag skrev igår att jag skulle ge mig på det där med praktik i dag så har jag hållt på och ringt hela förmiddagen till ett företag. Nu för typ en kvart sen svarade hon och var jätte trevlig så där skulle jag verkligen vilja ha! Men sen är det la först till kvarn som gäller och två från min klass har redan ringt men hon sa att hon skulle prata lite med dom på onsdag om det var nåt för dom. Hon skulle i alla fall ringa tillbaka vilket som så det är bara att hålla tummarna.

Jag har ingen aning vad som har hänt med jag har jätte ont i mitt ben.. Det är i och för sig lite bättre idag så jag ska se om jag kan ge mig på och träna.
Vid tre går bussen mot Jönköping, ska in och plugga med Johanna och Frida en stund sen ska jag träffa Anna och gå på bio och sedan sova hos henne, wohoo mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0