Love the day

Hej och hå vilken morgon. Gick upp innan klockan sex för att skjutsa mamma till jobbet, hur mycket snö som helst och min granne hade inte plöjt vägarna. Sa till mamma när vi åkte in att jag kommer fastna på vägen hem uppför våran backe. Och vad gör jag inte? Jo jag fastnar i backen. Efter några samtal kommer min granne och hjälper mig och ber om ursäkt för att han försovit sig. Mmmm lugnt.... Hemma kryper jag ner i sängen igen för att somna om lite, typ 50 minuter. Om det var någon fördel för mig vet jag inte. Ätit lite frukost nu och tänkte duscha av mig och nej då är det klart att det inte finns något varmvatten. Jag ser verkligen fram emot den här dagen. Känn ironin.
Jag ska åka till gymmet nu tänkte jag och träna bort lite frustration. Klockan 1 börjar jag skolan och är det några timmar sen blir det hem och plugga yes yes tenta vecka denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0