En sån dag 150212

Ni läste jue vilken härlig morgon jag hade. Kan inte riktigt säga att dagen blev bättre. Körde hårt på gymmet och det märktes att jag inte kört på ett tag, hej träningsvärk i mon! Men det har jag nästan saknat ;-)
I skolan var jag en timme, väldigt nödvändigt att åka in för.. Men i morgon är jag "ledig", får vara hemma och plugga inför fredagen. Har planerat att plugga massa. Och ska plugga nu med!

Hade svårt och sova i natt och då låg jag och tänkte massa, jag är ganska hälsosam men nu har jag verkligen bestämt att jag ska bli ännu bättre. Ska träna ännu mer, låta bli sötsaker och ska undvika kolhydrater. Tänkt det flera gånger innan men skriver man ut det så här känns det som man lovar sig själv mer och inte fuskar. Huhu beach 2012 ger vi oss på då ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0