At work!

Sista timmen på jobbet och jag har sjukt ont i huvudet.. Kom på nu att jag inte haft någon rast i dag sa satte mig nu några minuter innan jag börjar fixa allt det sista som ska göras för den på golvet. Var en aning kaos här innan jag började så jag började en halv timme tidigare så jag fick styra upp lite ;-)
Imorgon har jag bil hela vägen till skolan så blir lite sovmorgon, gött!
Slutar 12 i mon enligt schemat men vi har vårat projektarbete och jobba med så får bli kvar.. Men gör inget för vid halv fyra ska vi få reda på förra tentan.. Usch vill inte veta :(
Efter den åker jag och Magda och shoppar inredning :D Wohoo på torsdag smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0