Äkta söndag detta

Inte gjort nåt meningsfullt idag. Från att Alice och jag vaknade till klockan tre kollade vi på one tree Hill, fin serie det där! Efter det åkte jag hem och fortsatte i samma stil med att kolla massa program och serier... Skön dag minst sagt! Gått och längtat lite efter att inte göra nåt.. Men nu är helgen slut och vi går in på ny vecka, som tur är det inte slut på min ledighet för det, inte skola fören onsdag (y) men har tenta på fredag så jag måste ta tag i och plugga denna vecka. Och jag har fetaste ångesten. Ingen praktik fixad än.. Sämst i världen, si det är mitt mellan namn..
Tar en kopp te och fortsätter att kolla Wallander, i morgon tar jag tag i mina problem. Tror jag.

Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0