190212 kort helg

Tentan i fredags vill jag inte uttala mig om. Bara till att vänta på omprovstillfället!
Efter tentan gick vi ut och lunchade några på Twins. Efter drog jag och Magda till rosenlundsbadet och var där och lekte och plaskade några timmar ;-)
Kvällen blev inte som planerad så vi satte oss i min bil och åt sallad sen åkte vi hem till Magda och myste med film. Sov hos henne till lördagen och åkte hem omkring två efter att vi legat och kollat på Bert och Eva & Adam hela förmiddagen.
Hemma fixade jag bara lite grejer sen åkte jag iväg igen, till gymmet och krigade mig igenom ett hårt pass där. När jag var klar tog jag mig till Anna och hade en mycket trevlig kväll där. Vi kollade på gladiatorerna och spelade älskade buzz som vi spenderat ett x antal timmar på i våra dar! Nostalgi ;-)

Drömde något om skolan i natt sen vaknar jag till och undrade vad klockan var egentligen 07.26 stod den på, skit jag har försovit mig tänker jag och flyger upp. Efter närmare eftertanke kommer jag på att det faktiskt är söndag i dag och inte måndag så somnar om igen!
Nu har jag just fått i min lite frukost och är helt ensam här hemma så får underhålla mig på bästa sätt hela dagen. När mor och far kommer hem med bilen drar jag till gymmet och sen till Jönköping för en kväll där.

Kort helg denna helgen, nästan lite söndags ångest på det.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1189558/images/2012/pic_190114447.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0