Svävar

Känns som jag bara upptaderar efter helger haha. Får la försöka och bli bättre men annars ganska bra och göra en lite sammanfattning av veckan så här i slutet.
Har vår praktik på kontoret nu, något som jag tycker är mycket intressantare. I och för sig har jag varit ledig halva denna vecka haha. Skulle haft ett möte på tisdagen men det kom för mycket i vägen för vår handledare så hon hann inte ta det. Så vi sköt på det men det var jue inga problem så. Torsdag var en lång men framför allt intressant dag. Började med frukostmöte på City hotell vid halv 8 sen jobbade vi med nyhetsbrev och lite fram till klockan 2. Fram till klockan tre hade vi lite paus sen träffades vi igen och åkte till kulturhuset Spira. Där hjälpte vi till att fixa Goodie bags, hjälpa till vid minglet och sen avnjuta en spännande visionär kväll där Jönköping var i rampljuset och man fick vara med och påverka hur Jönköping ska marknadsföras i framtiden. Mycket givande dag.

Just nu kan jag säga att jag är så himla lycklig! Jag svävar på moln och stormtrivs med min tillvaro och människorna runt omkring mig.
I fredags hade jag verkligen perfekta kvällen. Ville inte att den skulle ta slut, helt otroligt!
Igår hade jag även en väldigt bra kväll. Frida, Magda och jag körde en helt spårad förfest här hemma hos oss som var minst sagt galet rolig.
Gick ut lite tidigare och tog oss några drinkar innan vi gick ut och dansa. Fångade även upp en Vincent som vi fick med på dansgolvet. Väldigt lyckad kväll!









Sen finns det en hel del bilder som jag tror jag behåller för mig själv... ;)

Nu är jag ledig fram till onsdag. I morgon kommer mamma hit och även Magdas mamma så vi ska ha lite mys :) Och på tisdag åker jag till bästa Alice ♥
Som sagt, jag mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0