Söndag

Ska säga er att jag är nöjd med denna helg. Den har bjudit på lugnkväll, två jobbdagar, en dag tid och en kvällstid. Och igår bjöd den även på en utgång! Och en mycket trevlig sådan också. Jag jobbade till klockan tre sen åkte jag hem och åt och grejade lite. Vid fem hämta jag Magda i Aneby och vi tog oss till Jönköping för att fixa oss tillsammans i lägenheten. När vi var klara drog vi till Peter och förfestade med han, Simon och Martin. Mycket snack, lite spelade och så :) sliver var stället för kvällen och det var sjukt mycket folk, som alltid.. Men kul! Efterfest hemma hos oss. Eller efterfest kanske man inte kan kalla det, vi lyssna typ tre låtar, snacka lite sen somnade vi. Peter, jag och Martin i min säng, jah det var trångt! Däran min otroliga trötthet nu. Har det där kvällspasset på jobbet jag nämnde. Är typ helt borta och jätte ont i magen, så ah ska bli skönt och komma hem sen till sängen och sova ut i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0