Glad påsk!

Då var det dags att åka hem till landet igen. Påskfirande med en familj vi brukar umgås med, de ska komma hem till oss på lite middag oså!
Magda har med åkt hem till sin familj så vi återförenas i morgon och tänkte gå på bio tillsammans :)
Kan vi vara värda efter att påsk städat i dag och hållt på och tvättat och grejer.
Tog mig även tid och dra till gymmet. Inte bara jag som hade den tanken. Det var fullt med folk. Två gånger blev jag frågad hur länge jag skulle ha min maskin för att inte fanns några andra. #inteönskvärd
Sitter i alla fall på bussen på väg hem nu, så är la hemma om typ 1 och en halv timme.. Sparar mig till den goda middagen i kväll och lunchar till det med en drickyoghurt. Hittade den på netto innan, mycket god faktiskt (Y)
Önskar alla en glad påsk :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0