..

Mitt liv är som en bergochdalbana. När jag är glad, då är jag riktigt glad och uppskattar allt. När det kommer minsta lilla motgång blir jag hur bitter som helst. Och dessa humör byter av varann var och varannan dag. Egentligen så trivs jag så bra med hur jag har mitt liv nu men nej senaste veckan har det verkligen inte gått min väg. Anledningen vet jag så väl men jag brottas med hur jag ska bli av med det.
Ser inte fram emot morgondagen. I så fall eftermiddagen. Mamma och pappa kanske kommer och hälsar på. Fina. Annars vill jag bara hoppa fram 1 månad tack.

Nämen om man ska vara lite positiv kanske? Glädjer mig åt att jag fick fullpott på omtenta i ledarskap, så höjde mig från IG till VG. Sjukt att det är möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0