Bra helg

Har haft en super bra helg. I fredags hade jag Alice i här i storstan :) Och även Frida tittade förbi så Alice, jag, Frida och Magda kollade på film, åt godis och bara hade det mys!
Igår följde jag Magda och Alice till sin buss, Magda åkte till sin kille och Alice hem. Efter det gick jag till gymmet med Anna och körde ett stenhårt pass där, något jag känt av i dag haha fy fasen vilken träningsvärk. Kvällen spenderade jag med Anna också, kollade gamla cabaré filmer. Sjukt kul!
Denna söndag har också spenderats med Anna haha. Riktigt bra dag. Vi har bakat scones, tråtsat våran träningsvärk och sprang runt munksjön och avslutade kvällen med god mat och bastu på gymmet.
Fin helg med fina vänner ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0