My love

Ikväll har jag varit en aning ledsen av olika andledningar.. En stor kram skulle inte sitta fel. Jag vill inte förstå att sånt här tillhör livet..

I mon är det skola igen som gäller, vi ska påbörja ett grupparbete och ska redovisa det redan på onsdag. Min grupp är jag (Aran? haha) SimmeH92, Maggan och Pamme, perfekt grupp där ;D
Idag var vi inte så länge på skolan, hade föreläsning i ungefär 2 och en halv timme sen var vi på företaget Husqvarnas museum och fick guidad tur. Lite halv tråkig gubbe som pratade men väldigt söt. Gillar att höra gammla prata om något de brinner för men när man själv inte är så intresserad är det knepigt att ta in allt haha.

Väl hemma har jag pluggat lite grann och tränat. Ska se om det finns något roligt att titta på innan jag somnar. När jag vaknar vill jag vara glad och allt bra igen.

Kommentarer
Postat av: janette

BIG KRAM från lilla mig <3

2011-09-27 @ 11:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0