Fryser konstant

Jag har gått och frusit hela dagen. Det är kallt ute, inne i skolan, hemma, ÖVERALLT! Man får göra vad man kan åt saken så har kört ett hårt träningspass så nu är jag minsann varm och en varm dusch på det. Egentligen är det la kanske inte så bra att jag tränar för jag börjar känna av min hals.. Men antar det är dags efter att varit frisk hela sommaren, fantastiskt!
Varit skola idag som sagt, fått lite panik på saker och ting här och där haha. Så det är skönt att det är helg i morgon :) Men min helg ser inte super intressant ut.. Ska jobba fredagkväll och lördag morgon. Men pengar gillar vi jue så det blir bra! Har faktiskt saknat mitt jobb efter att varit borta ett tag. Så roligt när till och med kunderna frågar efter mig när jag är där och handlar och undrar när jag kommer tillbaka :)
Men lördag kväll blir det nog mysigt i alla fall, ska träffa Elin efter att inte träffats på hur länge som helst!! Saknad tjej!

Nu ska jag varva ner lite och sen somna in för att försöka vara frisk i morgon! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0