Avslutad helg

Har varit fullt upp hela helgen och den har bara rullat på i ett. I fredags åkte jag till Alice, fick i oss en Karins lasange, mm mums! Fick fram det bästa partyhumöret och gjorde oss klara för en kväll i dimman. Väldigt dimmit blev det haha men riktigt roligt. Sen när man kollar kontot känner man att man inte ska gå ut på ett tag, skulle vara klokt.. Kvällen fick dock inte det bästa slutet.. På dansgolet är det en upphöjning till DJ båset och folk var verkligen som galna så en puttar in mig i den kanten och jag får en riktig smäll i ryggen, tappar typ andan för en stund och blev väldigt känslosam haha, inte skönt någonstans. Såhär i efterhand har jag ett märke på ryggen och ont, alltid är det nåt. Söta Martina och Christoffer stod för resan hem, sov hos Alice sen.
Hann bara komma hem fixa mig, packa en ny väska och sen var jag påväg till nästa fest. Hade en väldigt trevlig kväll och ja några nya facebookvänner blev det haha.

Såhär på söndagen är jag väldigt sliten och trött, kom hem halv 10 i morse och sov typ två timmar. Annars så har sängen och skilda världar varit mina bästa vänner i dag. När jag lämnade sängen var det för att ge mig ut på en promenad, behövdes verkligen.

4/5 toast får denna helg! I mon är vi i skolbänken igen..


bjuder på den...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0