Tenta check

Tentan gick skit, inget mer med det. Men bara hoppas på det bästa!
Hade planerat en myskväll ikväll men Simon tjatar hål i huvudet på mig om att komma festa och ah han lyckas övertala mig! Så det blir Jönköping ikväll för att fira att kursen är över, grymt skönt!
Efter tentan idag har jag varit hos mormor med mamma och träffat Julia, min kusin och hennes söta barn. Så har lekt med Oliver, så himla söt! Och lilla Stella som är så liten och gullig så man dör :)
De tyckte att jag gick fel utbildning, skulle bli förskolelärare i stället haha



Busade med lilla Oliver så han skrattade hur mycket som helst men när man mamma säger "akta så han inte kissar på sig av skratt" slutade jag haha! Plutt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0