Jobbdags!

Blev aldrig till att åka till Sebastian i fredags, men börjar jue bli van nu haha. Alice räddade mig istället och lät mig komma till henne, det blev idolmys där istället :)
Igår försökte jag plugga, skrev ut övningstentorna och så, usch gick sådär.. På kvällen åkte jag och Magda in till Clary på hennes inflyttningsfest, tillsammans med Simme och hennes vänner från Skövde :) Dock var vi inte där så länge, jag mår jue inte så bra och Magda skulle på en annan fest. Jag skjutsade henne och Samson dit ut till ingenstans och sen hem till min sköna säng, hemma vid 12 ungefär.

Har försökt att få lite plugg gjort nu på förmiddagen men går inte så bra när man har mobilen och Wordfued jämte sig kan jag säga. Nu ska jag åka och jobba tills klockan 22 i kväll, inte taggad! Men bara bita ihop ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0