Fin helg

Helgen är över och den har varit helt fantastisk :) Hade det hur trevligt som helst i Jönköping med "Familjen"
Fler såna kvällar tack!




Vi åt god mat som Magda och Simme lagade medan vi barn satt och spelade och åt godis! Körde massa frågespel och hade det allmänt trevligt! Sov hos Clary tillsammans med Magda medan de andra drog hem till sig.

Omkring 12 på fredagen mötte jag upp Ida och bilen rullade mot Helsingborg.  Var där ungefär klockan tre och då började vi med fika hos Rosa och Ulf. (Idas mormor och morfar) Efter det hann vi med en liten sväng på stan, var inne på "Pärlgården" och köpte material till att designa egna smycken, super fint :) Så mycket mer shopping blev det inte den dagen.
Kvällen tillbringade vi med god mat, några glass vin och satt bara och pratade :) Nästa dag, lördagen blev det dessto mer shopping! Var på ett jätte stort köpcenter, VälaCenter. Hittade en hel del och åkte trött och nöjd där ifrån. Fick oss ännu mer god mat innan vi började åka hem. Ungefär vid 10 på kvällen hade mamma och pappa en trött tjej hemma igen, nöjd med vistelsen där tillsammans med fina Ida! Och sov väldigt skönt i min egna säng!

Söndagkvällen spenderade jag som vanligt med söndagsmys hos Alice, satt och spelade i flera timmar och hade bara härlig Emma&Alice-tid! Dig trivs jag med fina vän!

Tillbaka i skolan idag igen, gick helt okej. Men bästa av allt. JAG KLARADE MIN FÖRETAGSEKONOMI TENTA!
Nu har jag nog energi att gå kvar ett tag till hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0