7 oktober

Hade en galet bra kväll i onsdags, härliga människor säger jag bara, kommer inte bli några problem att gå med dem i 2 år! Väldigt lyckad kväll måste jag säga. Natten var mindre lyckad haha sov jätte dåligt, låg på tre olika ställen och fick inte så mycket sömn.
Sen att jag och Magda skulle vara duktiga och plugga igår hände aldrig. Jag, Magda, Johan och Simme satt i Simmes lägenhet hela dagen och degade i stället. Rätt skönt med tanke på hur man mådde haha. Halv taggad på att jobba på kväll men det gick det med :) Var och varannan kund köpte läkemedel och klagade på att de var sjuka. Framåt kvällen börjar jag med känna av min hals. Så ja nu är jag med sjuk, inte varit sjuk på flera månader så var la min tur nu. Dock inte bästa läget eftersom jag har tenta nästa fredag och måste plugga jätte mycket.. Faktiskt tagit tag i det lite idag och delat upp vilka dagar jag ska plugga på vad oså.
Efter att vilat hela dagen och druckit fyra koppar te mår jag faktiskt lite bättre för stunden, känner inte alls för att ligga hemma ikväll så ska åka till Sebastian och kolla på Idol :) Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0