20 oktober - Jönköping, Helsingborg!

På börjat en ny kurs på Affärshögskola, Marknadsföring. Kan nog bli väldigt bra veckor fram över hoppas jag.
Läraren verkar i alla fall väldigt bra, mycket viktigt.
Igår tog jag helg, kommer jag göra varje onsdag framöver tills tentan. Klagar då inte! Men det hindrar mig inte från att åka in till Jönköping i alla fall. Kvart över tre har jag en tid hos mig min fina frisör Anna. Efter det ska jag hem till Clary med lite braigt folk och spendera resten av dagen och natten där :) Blir till att äta gott, umgås och bara ha det trevligt!
Sover hos Clary och i morgon vid 12 hämtar Ida upp mig där så åker vi till Helsingborg! Här ska det shoppas minsann. Stannar även över natt där, sover hos Idas mormor & morfar. Kan bli lite shopping på lördagen också innan vi åker hem hihi.
Som ni hör fullt upp och bara roliga saker! Kompis, det går bra nu ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0