Välkommen helg

Veckorna går fort och det är redan helg igen, jag klagar då verkligen inte! Slutade vid halv 11 idag, gav mig den friheten haha. Blev hämtade av min bror i Aneby och åkte till Farmor och Farfar för lite god mat. Himla trött så somnade till ute på altanen och vaknade med dräggel på armen, mys. Farmor kasta på mig överheta kläder och ville ha hjälp på vedbacken med att klyva ved. Duktig tjej och ställer upp som nu får leva med cuttade armar för några dagar, snyggt!


måste finnas bildbevis haha

Ikväll ska jag till Sara och mysa med några :) fejnt! Först ska jag skjutsa runt på min bror och sen hämta han, dags att betala tillbaka kanske efter alla 45786 000 gånger han skjutsat på mig! (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0