Försök knäck mig!

Halva veckan gått och jag vill bara ha helg. Men på ett sätt inte för jag måste plugga denna helg. Inte kul. Känns som jag badar i saker och göra. Har ingen ork till att ta tag i nåt. Vill la ha högen tillräckligt stor antagligen. Och nu är den ganska stor så paniken kommer. Men har betat av lite idag. Har en svenskabok på 300 sidor som ska vara klar till på Tisdag. Läste 50 sidor innan i dag, och läst ett stycke innan förra veckan och så, så 100 sidor kvar i alla fall. Den ska jag skriva ett arbete om, boken och författaren typ få någon bra infallsvinkel, hu?
Har massa uppgifter till Information och Layout lektionen som skulle gjorts i Måndags men jag var jue sjuk då så det ligger över mig nu. Har visst prov på fredag i företagsekonomi och jag fattar lagom lite. Ett häfte i det ska vara gjort också, tror ni jag är klar eller? Tackar Gud att jag har massa med håltimma i mon.. Skönt att ha det mesta av psykologin gjord i alla fall. Vill bara få till ett bra slut. Men verkar jue som den aldrig ska in så det är sista prio nu.
Det första är nu att söka in till skolan i Mölnlycke, något jag sitter och håller på med nu. Ska skriva ett personligt brev och massa.

Ja, jag älskar livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0