Studentskiva

Tack och lov att det finns 24 timmar på ett dygn. Haha tiden rent ut sagt flyger iväg så jag behöver de timmarna. Igår var det Hp08:as student skiva och det var en fantastisk kväll! Hade roligt och blev mycket dans, gillar vi jue. Bara början på alla galna och roliga kvällar det kommer bli framöver  mot studenten, vara 24 dagar kvar ;D
Och jag ska på intervju till en skola jag sökt i Jönköping på måndag, nervöst och kul! Man känner att det närmar sig nu..

Nu sitter jag med mitt psykologiarbete och är i princip klar men jag har inget riktigt bra avslut.. skit svårt med det tycker jag. Speciellt när man har pressen att det måste bli bra. Men nu får det gå som det går hehe.
Men den skrivs kanske inte av sig själv så back to the psykologi!










hihi tog lite bilder från alla möjliga på facebook! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0