Rajraj fredagkväll

Jag är trött på att vara sjuk. Och ja jag får klaga! Det är fredagkväll och jag är hemma och har mina näsdukar som enda vän. Och min mamma då.
Rent spontant känner jag att jag skulle skitit i skolan idag för jag har blivit sämre. Men att ta hem Info & layout boken för att kunna plugga i helgen var ett måste så. Och att jag fick reda på att jag satte VG på mitt paper i psykologi och därmed får det som slutbetyg känns det bra ändå.

Men bra att jag är hemma och kurerar mig för imon ska jag minsann INTE vara hemma. Mina vackra klasskompisar ska gå balen och det måste man jue självklart se hihi. Nu kan man jue tycka att det är tur att jag inte går, eftersom jag är sjuk. Men på ett sätt skulle det faktiskt varit himla kul. Men och andra sidan skulle jag bara känna mig ful emot alla andra som ska gå haha. Ska i alla fall stå med kameran i högsta hugg och sedan äta god mat med de andra som inte går :) fejnt!

Känner mig helt dosig i huvudet så ska nog snart lägga mig. Be en bön att det blir fint väder för de som går balen och sen sova!

Godnatt :-)

Kommentarer
Postat av: janette

DU ÄR ABSOLUT INTE FUL! emmaaa så får du inte säga! du är en mycket fin tjej <3

2011-05-31 @ 21:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0