Förskjuten morsdag

Kan fortfarande inte släppa hur otroligt snygga alla var igår på röda mattan! När min klass gick stod man med ett leende hela tiden, så himla fina :')
Men för att jag stod där i två timmar igår får jag sota för nu. Det var skit kallt och det har gjort mig sjukare, ligger med feber och knarkar alvedon.
Men idag är det inte mig jag tycker synd om utan min mamma. Det är jue morsdag och konstigt nog så har nog min mamma större förväntningar på den dagen mer än typ julafton och födelsedag tillsammans haha. Vi hade i alla fall planerat att åka till hennes jobb och överaska henne när hon slutat med att ta henne till en restaurang och äta en fin middag hela familjen. Men nu när jag känner mig såhär så går det inte. Men för att hon inte ska bli ledsen och tro att hon inte får nåt gjorde jag en inbjudan till henne och vi tar den där middagen på torsdag! :)


Grattis på morsdag min fina mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0