2305

För omväxlingens skull har jag gått och blivit sjuk. Min kropp tyckte nog det var dags igen. Men jag försöker leva på ändå. I fredags var jag bara hemma och vilade, super skönt. Hade tänkt att vara hemma lördagen med och bara köra min bror på kvällen men min extra familj bjöd över mig på middag för att fira Ida :) Grattis<3 super god mat och jag fuskade på min diet för hennes skull hehe.
Var hemma från henne ungefär vid 11 och sov en liten stund, vid ett klev jag upp och drack lite te innan jag gav mig iväg ut på vägarna, fyllechaffis åt min broder. Hade en händelserik natt och somnade omkring 5 på morgonen..

Ingen skola för min del idag, men trots feber och halsont åkte jag in till Jönköping på en intervju för en skola till hösten. Det gick bra och ah skulle nog kunna tänka mig att gå där om jag inte får tag i bostad i Göteborg.

Intervjuen höll på i en och en halv timme så ah nu är man hyfsat trött. Men bara att plugga arl med dig nu Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0