12 maj

Puuh vilken dag. Den har bestått mest av väntan. Slutade min första lektion vid 10 och min nästa var vid 14.10. Alltid lika härligt. Men gick fort idag faktiskt, betade av lite plugg. Efter sista lektioen var det yttligare lite väntan. Skulle gå på core och zumba, coren började 7. Hade tänkt avboka men var visst försent och jag orkade inte utnyttja Martina så blev ett pass där med ;) Men inte lika mycket väntan då jue hoho.  Gjorde då lite svenska i väntan och pluggade till provet i mon, men känns som det inte är så mycket att plugga till.. Hoppas på det bästa!!

jag är helt sjuk och alarmet står på 04.50 i morgon så jag ska krypa ner i min sköna säng nu! Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0